понедельник, 3 сентября 2018 г.






Вступ
Робота соціального педагога в навчальному закладі спрямована, в першу чергу, на захист прав та свобод дітей. Особлива увага приділяється роботі з учнями із сімей пільгових категорій, дітям які виховуються в сім’ях, що перебувають у складних життєвих обставинах та роботі з дітьми схильними до правопорушень. У своїй роботі професійній діяльності соціальний педагог керується нормативно-правовою документацією, яка включає річний план роботи, складений на підставі вивчення документів.
Нормативно – правова база
   з\п
                                          Перелік документів
1.      
Конституція України.
2.      
Закон України «Про освіту».
3.      
Закон України «Про загальну середню освіту».
4.      
Закон України «Про професійно-технічну освіту».
5.      
Закон України «Про охорону дитинства».
6.      
Закон України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні».
7.      
Закон України «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю».
8.      
Закон України «Про попередження насильства в сім’ї».
9.      
Закон України «Про соціальні послуги».
10.            
Закон України «Про реабілітацію інвалідів в Україні».
11.            
Конвенція  ООН про права дитини
12.            
Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції Державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року» (від 7 жовтня 2015 р. № 1053-р).
13.            
Наказ МОН «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України» (від 03.05.1999 № 127).
14.            
Наказ МОН «Про внесення змін  до Положення про психологічну службу системи освіти України» (від 02.07.2009р. № 616).
15.            
Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів система освіти (наказ МОН від 19.10.2001р. № 691).
16.            

Наказ «Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів»(19.10.2001р. № 691).

17.            

Наказ МОН «Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах» (від 20.04.2001 р. № 330).

18.            
Наказ МОН “Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року” (від 08.08.2017 № 1127).
19.            
Лист МОН України «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами» 
(від 08.08.2013 р. № 1/9-539).
20.            
Лист МОН України «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей» (від 28.10.14 р. № 1/9-557).
21.            
Лист МОН України «Щодо профілактики учинення дітьми навмисних самоушкоджень» (від 07.08.2015 р. № № 2/3-14-1572-15).
22.            
Лист МОН України «Щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед учнів» (від 28.03.2014 р. № 1/9-179).
23.            
Лист МОН України «Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу» (від 11.03.2014 р. №1/9-135).
24.            
Лист МОН молодь спорту України «Щодо розподілу робочого часу у практичних психологів та соціальних педагогів»
(від 26.09.2012 р. № 1/9-683).
25.            
Лист МОН України «Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів» (від 06.11.2009 р. № 1/9-768).
26.            
Лист МОН «Про зарахування часу роботи на посаді психолог»
(від 18.05.2001р. № 1/9-193).
27.            

Лист МОН України "Про забезпеченість психологічної служби системи освіти України та пріоритетні напрями діяльності у 2017-2018 навчальному році» (від 28.07.2017 р. № 1/9-414).

28.            

Лист МОН України щодо оптимізації діяльності працівників психологічної служби системи освіти (від 17 вересня 2015 року № 1/9-442).

29.            

Роз’яснення основних положень листа МОН «Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби» (від 17.09.2015 № 1/9-442).

30.            

Лист МОН «Про програму виховних заходів з питань попередження торгівлі людьми «Особиста гідність.  Безпека життя. Громадянська позиція» (від 28.05.2015 р. № № 1/9-264).

31.            
Лист МОН України «Про планування діяльності, введення      звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України»
(від   27.08.2000 №1\9- 352).
32.            
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України.  Наказ № 888  від 03.08.2012,  щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді  на період 2015 року.
33.            
Наказ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, щодо  запобігання правопорушень серед дітей, попередження жорстокого поводження з ними (від 21.02.2013 №176).                           
34.            
Наказ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, щодо запобігання торгівлі людьми на період 2015 (від 19.07.2012 № 827).
35.            
Наказ Міністерство освіти та науки України. «Про виконання завдання Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2010 № 2140, щодо протидії поширення наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів» (від 30.12.2010 №1313).
36.            
Наказ Міністерство  освіти та науки України. «Про затвердження  плану заходів щодо реалізації  Національної компанії  «Стоп насильству!»  на період до 2015» (від 30.12.2010 № 1312).
37.            
Лист МОН України «Про забезпеченість  психологічної  служби  системи освіти України  на пріоритетні напрями діяльності у 2017-2018 навчальному році» (від 28.07.2017р. № 1\9-414).
38.            
Нормативи часу на основні види робіт соціального педагога.
39.            
Нормативи часу на основні види робіт практичного психолога.
40.            
Наказ МОН України про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми- інвалідами системи Міністерства освіти і науки України (від28.12.2006 № 864).
41.            

Лист МОНУ щодо  поліпшення превентивного виховання та профілактичної роботи  з подолання злочинності серед неповнолітніх

(№ 1/9-632 від 11.09.09 року).
42.            
Лист МОНУ щодо планування діяльності , ведення документації  і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти  України
(№ 1/9-352 від 27.08.2000).
43.            
Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів (від 19.10. 2001 р. №691)
44.            
Положення про психологічну службу системи освіти.
45.            
Етичний кодекс психолога.

Річний план роботи соціального педагога ДНЗ «ХРЦПОПММ» складено на підставі: Конституції України, Конвенції про права дитини; Декларації про права дитини, Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту», Закон України "Про професійно-технічну освіту", Етичним кодексом спеціалістів із соціальної роботи України, Концепції національно-патріотичного виховання, Програми розвитку психологічної служби в системі освіти Харківської області на період до 2020 року та інших нормативних документів, в яких освітлюється питання планування роботи соціально-психологічної служби, а також замовлення адміністрації навчального закладу до соціального педагога, Посадовою iнструкцiєю соцiального педагога.
Таким чином, спираючись на законодавчі норми, соціальний педагог навчального закладу є представником влади та реалізує соціальну політику нашої держави. Через свою професійну діяльність фахівець здійснює роботу за багатьма напрямами, впливаючи на дитину, її оточення та створює виховуючи середовище для гармонійного розвитку особистості.



Соціальний педагог                                                         А.А. Вакарчук


І. Аналітична частина
Станом на 01.10.2018
У навчальному закладі 472 учні
Загальний контингент учнів
472
Діти сироти                                                                           всього:
21
Діти з особливими освітніми проблемами
26
Діти з багатодітних сімей
28
Діти  напівсироти
23
Діти з малозабезпечених сімей
4
Діти, у  яких мати має статус «мати-одиначки»
5
Діти, що мають статус  «постраждалі в наслідок ЧАЕС»
-
Діти, що перебувають  на внутрішньому обліку
5
Діти з числа вимушених переселенців з  Донецької, Луганської областей
7
Діти, які проживають в гуртожитку
30
Діти, батьки яких є учасниками АТО
3

Робота соціально-педагогічної служби ДНЗ «ХРЦПОПМТМ» Харківської обласної ради проводилася з метою виявлення та створення умов для розвитку особистості. Соціально-педагогічною службою закладу вирішувалися питання соціально-педагогічної просвіти та допомоги  в особистому розвитку учасників навчально-виховного процесу: педагогічних працівників, учнів, прийомних батьків; активізація роботи щодо ефективного соціально-педагогічного супроводу випускників, здійснення соціально-педагогічної корекції, соціальної реабілітації учнів груп професійно-технічного навчання. Діяльність служби в закладі передбачає створення умов для успішної соціалізації та адаптації дитини, набуття дитиною соціальної компетентності, формування і утвердження її як особистості.
Протягом року здійснювався соціально-педагогічний супровід особистісно-зорієнтованого навчально-виховного процесу щодо набуття учнями життєво важливих ресурсів, таких як: здатність до осмислення сприйняття життя; набуття необхідного соціального досвіду, навичок конструктивних взаємин, оволодіння засобами спілкування. Завдання соціально-педагогічної служби тісно пов’язані з метою роботи комплексу продовжувати реалізацію проблемної теми «Особливості формування життєвої компетентності вихованців з інтелектуальними порушеннями», яка є складовою частиною реалізації програми науково-педагогічного експерименту «Проектування багаторівневого освітнього середовища навчально-виховного комплексу, як умова формування життєвої компетентності вихованців з особливими освітніми потребами». В основу роботи було покладено створення позитивного мікросередовища для соціалізації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, соціальний захист вихованців, а також підготовка старшокласників та випускників до дорослого самостійного життя.
         В 2017/2018 навчальному році проводилася індивідуальна робота в першу чергу з дітьми, які слабо підготовлені до самостійного життя, погано орієнтуються в навколишньому середовищі та мають порушені форми поведінки, які прийшли до школи та групи професійно-технічного навчання з інших закладів. Метою діяльності соціально-педагогічної служби закладу було визначено: сприяння ефективному перебігу навчально-виховного процесу, створення оптимальних соціально – педагогічних умов для саморозвитку та успішної соціокультурної інтеграції вихованців
         Групова консультація проводилася з учнями І-го курсу метою обговорення результатів проведеної діагностичної роботи. Групові консультації проводилися в продовж навчального року, за планом та графіком роботи.
         Індивідуальні консультації проводилися серед педагогів за такими питаннями: проведення індивідуальної діагностики учнів; результати діагностичної роботи з учнями; особливості поведінки на уроці та у повсякденному житті; з особливих проблем.
        Протягом року здійснювалося індивідуальне консультування учнів з питань навчання, соціалізації у новому середовищі, розвитку особистості, взаємовідносин з однолітками та з дорослими Консультування педагогічних працівників з питань навчання і виховання учнів.Надавались індивідуальні консультації прийомним батькам-вихователями з питань навчання та виховання дітей, особливостей розвитку, вирішення сімейних проблем, проблемна поведінка дитини вдома.
         Створена електронна база даних «Банк даних» дітей, які навчаються у ДНЗ «ХРЦПОПМТМ». Інформація постійно оновлюється та перевіряється. Весь робочий матеріал соціального педагога знаходиться у електронному вигляді, в архівних документах та на електронних носіях.
На сайті навчального закладу створено блок соціально - психологічна служба, до якого постійно додавалась нова інформація: про особливості роботи соціального педагога в закладі; різноманітні рекомендації щодо безконфліктного спілкування, правила толерантності, поради батькам, вчителям, учням та ін.
         Соціальний педагог та класні керівники проводили батьківські збори, на яких ознайомлювали прийомних батьків з міжнародними документами, де визначені права дітей та обов’язки батьків: Конвенція ООН про права дитини; Конституція України; Сімейний кодекс України; Закон України «Про охорону дитинства»; Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування».

Приймали активну участь в роботі Ради профілактики та попередження правопорушень серед учнів. Складені індивідуальні картки соціально-педагогічного супроводу учнів, які стоять на внутрішньо шкільному обліку. Постійно велися та заповнювалися: журнал щоденного обліку роботи; журнал індивідуальних консультацій; журнал проведення профілактичної роботи; індивідуальні картки соціально-педагогічного супроводу учнів, створений соціальний паспорт закладу та класів.
II. Цілепокладаюча частина
Проблема, над якою працює навчальний заклад:
«Від компетентного педагога – до компетентного випускника».
Проблема, над якою працює соціальний педагог:
«Формування та розвиток життєвих компетентностей учнів для успішної самореалізації».
Мета діяльності соціального педагога:
Створення оптимальних соціально-психологічних умов для повноцінного психічного і особистісного розвитку кожного підлітка у процесі професійного становлення учнів і опанування ними майбутньої професії.
Завдання:
- Поліпшення психологічного клімату в педагогічному колективі.
- Надання допомоги вчителям – молодим спеціалістам з питань роботи з учнями.
- Допомога вчителям у вирішенні конфліктних ситуацій
- Формування навичок ефективного спілкування
- Формування відповідального ставлення до власного життя та розвиток навичок здорового способу життя
- Розвиток індивідуальних особливостей підлітків, їх інтересів, здібностей, життєвих планів і.т.д.;
- Адаптація учнів, які змінили постійно або тимчасово місце проживання;
- Створення сприятливого розвитку особистості учня, психологічного клімату в навчальному закладі;
- Створення оптимальних соціально-психологічних умов для соціалізації учнів з обмеженими можливостями;
- Надання своєчасної психологічної допомоги і підтримки як підліткам, так і їх батькам, педагогам, майстрам.
Зміст діяльності соціально-педагогічної служби у роботі з педагогічним колективом
Основна мета - розвиток соціально-педагогічної культури, розповсюдження знань про вікові особливості вихованців, про методи педагогічного впливу на особистість школяра, надання соціально-педагогічної допомоги в підготовці учнів до самостійного життя в соціумі.
Зміст діяльності соціально-педагогічної служби школи з  батьками
Основна мета - підвищення рівня соціально-педагогічних знань  батьків, що стосуються виховання, навчання, розвитку і взаємовідносин.
ІІІ. Змістова частина

Вид роботи
Цільова група
Термін проведення
Відповідальний
МЕТОДИЧНА РОБОТА
1
Складання річного плану роботи.


серпень
вересень
соціальний педагог
2

Складання щомісячного плану роботи.

щомісяця
соціальний педагог
3
Створення банку даних про дітей пільгових категорій

вересень
соціальний педагог
4
Участь у навчально-методичних семінарах (нарадах).

протягом
 року
соціальний педагог
5
Консультації в навчально-методичних, наукових центрах.

протягом
року
соціальний педагог
6
Оформлення звітної документації за запитом НМЦ ПТО.

згідно телефонограм
соціальний педагог
7
Складання звіту за рік: аналітичний, статистичний.


травень
соціальний педагог, практичний психолог
8
Підготовка до педагогічних нарад

Протягом року
заступник директора з НВихР,
соціальний педагог
9

Проведення соціальної паспортизації групи, закладу.

 

вересень

заступник директора з НВихР,

соціальний педагог

10

Формування проблемного поля на основі даних соціальної паспортизації.

 

вересень

соціальний педагог

11
Оновлення банку даних дітей, що стоять на внутрішньо-навчальному обліку та учнів пільгової категорії.


вересень
січень

заступник директора з НВихР,

соціальний педагог

12
Робота з документами: опрацювання нормативно-правових актів, написання листів, позовів та інше.

протягом року
заступник директора з НВихР,
соціальний педагог
13
Участь у навчально-методичних семінарах (нарадах) психологів та соціальних педагогів міста.

протягом року
соціальний педагог
14
Підготовка до проведення тренінгів, бесід, діагностичної, просвітницької роботи.

протягом року
соціальний педагог
15
Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних радах, нарадах, семінарах.

протягом року
соціальний педагог
16
Співпраця з різними організаціями (сектор ювенальної пробації, служби у справах дітей, міський центр СССДМ, центром зайнятості, благодійними організаціями).

протягом року
заступник директора з НВихР,
соціальний педагог
17
Обстеження житлово-побутових умов багатодітних родин, дітей позбавлених батьківської опіки, родин, що опинились в СЖО

протягом року
соціальний педагог, практичний психолог
18
Соціально-педагогічний патронат (контроль успішності, відвідування уроків) дітей пільгової категорії, дітей-переселенців
діти пільгової категорії, діти-переселенці
протягом року
соціальний педагог
19
Складання акту обстеження житлово-побутових умов, інших документів

протягом року
соціальний педагог, практичний психолог
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА
20
Організація проведення сумісної з спеціалістами Міського центру зайнятості лекції з профорієнтації.

листопад-лютий
заступник директора з НВихР,
соціальний педагог
21
Організація лекцій семінарів зі співробітниками правоохоронних органів, щодо профілактики правопорушень і злочинів серед підлітків.

лютий
заступник директора з НВихР,
соціальний педагог
22
Організація та аналіз оздоровлення та відпочинку дітей пільгової категорії.


травень
червень
заступник директора з НВихР,
соціальний педагог
23
Організація соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами у тому числі з інвалідністю.

протягом року
заступник директора з НВихР,
соціальний педагог
24
Організація соціально-педагогічного супроводу сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах.

протягом року
соціальний педагог, практичний психолог
25
Організація та контроль за працевлаштуванням випускників з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування
травень, червень
заступник директора з НВихР,
соціальний педагог
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
26
Соціометричне дослідження
Дж.Морено «Соціометрія»;
Учні I курсу
вересень
соціальний педагог
27
Анкетування учнів «Шкідливі звички»
Учні I курсу

жовтень
соціальний педагог
28
Методика ціннісні орієнтації
(М. Рокич).
Учні I курсу
листопад
соціальний педагог
29
Дослідження стилю спілкування педагогів за допомогою методики «Діагностика домінантного стилю спілкування педагога»»
Учні I курсу
грудень
соціальний педагог, практичний психолог
30
Анкета «Твої права та обов’язки»
Учні I курсу
січень
соціальний педагог
КОНСУЛЬТАТИВНА РОБОТА
31
Індивідуальне консультування дітей, батьків (опікунів), пільгових категорій, а також батьків- та дітей-переселенців.
учні
батьки
опікуни
протягом
року
соціальний педагог
32
Консультування кл. керівників та майстрів в/н з питань ведення соціальної документації.
педагогічні
працівники
протягом
року
соціальний педагог,
практичний психолог
33
Консультування з питань
оздоровлення учнів, результатів тестувань.
батьки, діти
класні керівники
травень-червень
заступник директора з НВихР,
соціальний педагог, практичний психолог
34
Надання рекомендацій щодо поліпшення стосунків між педагогами та учнями.
педагоги
протягом
року
соціальний педагог, практичний психолог
35
Наради при директорові з питань проведення соціальної паспортизації.


педагогічні
працівники

вересень
соціальний педагог
36
Надання рекомендацій щодо вирішення конфліктних ситуацій
батьки,
класні керівники
протягом
року
соціальний педагог, практичний психолог
ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА
37
Профілактика щкідливих звичок за допомогою соціальних ігор «Крок за кроком» та «Фотофішка»
Учні I курсу
листопад-грудень
соціальний педагог, практичний психолог
38
Тиждень правових знань:
«Я знаю свої права»;
Конкурс плакатів та відео презентацій за правовою тематикою.
Учні I курсу
листопад

соціальний педагог, практичний психолог
39
Заняття з елементами тренінгу по програмі «Будуємо майбутнє разом»: Модуль 1. Права та обов’язки


Учні I курсу


листопад-грудень
соціальний педагог, практичний психолог
40
Заняття з елементами тренінгу по програмі «Будуємо майбутнє разом»: Модуль 2. Сприйняття різноманітності – основа толерантності.

Учні I курсу

січень-лютий

соціальний педагог, практичний психолог
41
Заняття з елементами тренінгу по програмі «Будуємо майбутнє разом»: Модуль 3. Побудова позитивної життєвої перспективи.
Учні I курсу
лютий-березень
соціальний педагог, практичний психолог
42
Заняття з елементами тренінгу по програмі «Будуємо майбутнє разом»: Модуль 4. Лідерство та активна життєва позиція.
Учні I курсу
березень-квітень
соціальний педагог, практичний психолог
43
Лекція  «Ми обираємо ЗОЖ»              
Учні I курсу
протягом року
соціальний педагог, практичний психолог
44
Проведення виховних годин щодо попередження торгівлі людьми
Учні I курсу
лютий
соціальний педагог, практичний психолог
45
Організація зустрічей учнів з представниками центру зайнятості з метою ознайомлення з «ринком праці».
Учні I курсу
січень-лютий
заступник директора з НВихР,
соціальний педагог
ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА
46           
Ознайомлення учнів, батьків, педколективу із законодавчою базою та внесенням до неї змін шляхом бесід, інформаційних повідомлень, роздачі інформаційних пам’яток.
батьки,
класні керівники
протягом
року
соціальний педагог, практичний психолог
47
Виховні години «Ми різні, і ми – рівні!» (Прищеплення толерантного ставлення до людей з особливими потребами).


вересень - жовтень
соціальний педагог, практичний психолог
48
Демонстрація фільмів з метою зміни ставлення до різних соціальних проблем:

-Торгівля людьми
-Шкідливі звички;
-Інфекції, які передаються статевим шляхом




Учні I курсу




листопад
лютий
березень
соціальний педагог, практичний психолог
49
Відеолекторій
для класних керівників «Світ без насилля»
Учні I курсу
грудень
соціальний педагог,психолог
50
Нарада при директорі: «Підтримка обдарованих дітей».

березень
соціальний педагог, практичний психолог
51
Виступ на батьківських зборах: «Торгівля людьми – актуальна проблема сьогодення в нашій країні».
Учні I курсу
квітень
соціальний педагог, практичний психолог
53
Антиалкогольна та антинаркотична просвіта
Учні I курсу
протягом року
соціальний педагог, практичний психолог
54
Формування в підлітків здоровогоспособу життя, негативного ставення до наркотичних речовин, алкоголю, паління.
Учні I курсу
протягом року;

вересень
соціальний педагог, практичний психолог
55
Виховний захід для учнів «Я і моє здоровя»
Учні I курсу
Лютий
соціальний педагог, практичний психолог
56
Профілактика насильства і надання допомоги учням, які потерпають від насильства в родині і поза її межами.
Учні центру
Протягом року
соціальний педагог, практичний психолог

НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
57
Ігри та вправи на зняття страхів і підвищення впевненості в собі:
-«Намалюй свій страх, подолай його»;
-«Розкажи про свій страх».
Учні центру
Протягом року
соціальний педагог, практичний психолог
58
Ігри і вправи на зниження агресії та ослаблення негативних емоцій:
-«Іди, злість, іди!»;
-Гра «Покажи почуття»;
-Гра «Приміряння ролей».
Учні центру
Протягом року
соціальний педагог, практичний психолог
59
Методи саморегуляції та зняття психоемоційного напруження:
-«Заряд бадьорості»;
-«Врятуй пташеня».
Учні центру
Протягом року
соціальний педагог, практичний психолог
60
Вправи на розвиток уміння відчувати настрій і співчувати іншим:
-вправа «Передача почуттів»;
-вправа «Інтерв'ю»;
-вправа «Спілкування без слів»;
-вправа «Мої сильні сторони».
Учні центру
Протягом року
соціальний педагог, практичний психолог
ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
61
Відвідування:

-Супровід   майстрів  та  класних керівників під час відвідування учнів вдома;
-Відвідування  учнів  в  гуртожитку;
-Відвідування  батьків  за місцем  роботи.


Учні центру
за запитом  адміністрації, класних керівників та майстрів груп
соціальний педагог, практичний психолог
62
Співпраця з громадськими  організаціями:
-«Благо»
-«Фонд порятунку дітей  та підлітків України від наркотиків»
ЦСССДМ Московського району
-Московський районний наркологічний кабінет
-КП «Метрополітен»



Учні центру
за запитом  адміністрації, класних керівників та майстрів груп
соціальний педагог, практичний психолог
63
Взаємодія  соціальними  педагогами інших навчальних   закладів  ПТО
продовж року
соціальні педагоги
соціальний педагог
64
Взаємодія з методичним центром
продовж року
Методист психологічної служби      НМЦ ПТО у Харківській області



Соціальний педагог                                                         А.А. Вакарчук




Комментариев нет:

Отправить комментарий